Monday, August 30, 2010

Tajaan Pakaian Raya untuk Warga RTK

Makpah selaku penjaga Rumah Titian Kaseh mengalu-alukan dermawan-dermawan di luar sana untuk menaja pakaian raya seperti baju melayu, sampin, kasut bagi lelaki dan baju kurung, tudung dan kasut bagi perempuan.

Para dermawan berpeluang untuk membawa mereka sendiri keluar untuk membeli pakaian raya di sekitar KL dan dapat berkongsi kegembiraan bersama mereka.

Pada individu mahupun korporat yang berminat untuk menaja, boleh hubungi terus pejabat RTK di 019-6455769

4 comments:

sherrina said...

Salam,

Saya Sharifah yang telefon siang tadi. Insya' Allah saya akan bawa kawan2 untuk membawa anak2 ini keluar membeli-belah. Sedang mengumpul kenderaan dan penajaan. Boleh lihat maklumat di www.facebook.com/weheartall

Saya akan call pada hari Jumaat untuk mengesahkan bilangan tajaan.

-Sharifah Sharina-
013-3843484

Seri Nuang Shah Alam said...

Alhamdulillah, saya telah menyumbang kepada Rumah Titian Kaseh tadi di Kampung Baru, KL.

Jom Jom said...

Salam,
Anak2 saya dari golongan anak yatim juga. Saya membuka kelas bimbingan BELAJAR MEMBACA ASAS BAHASA INGGERIS - PHONICS, dan mula blog, on sharing basis untuk mereka yang memelukan belajar dari rumah.

Dengan harapan sumbangan ini dapat membantu yang memerlukan. Kiranya ada apa2 pertanyaan lanjut mengenai bahagian2 yang tidak jelas sila berhubung di Alamat mail ini.

Mudah2an dapat membantu anak-anak yatim yang menghuni dirumah puan..

Salam
http://where2-where2.blogspot.com/

ANUAR CHE MAHMUD said...

Salam kak Pah,...mohon gunakan duit anak-anak yatim tu untuk kebaikan ye. jangan disalahgunakan. saya ada dengar macam-macam cerita tentang kak pah dan penyalahgunaan duit ni...tolong betulkan keadaan sebelum tindakan lanjut diambil.

T.kasih