Monday, August 31, 2009

MakPah ucapkan Terima Kasih kepada Penaja-penaja

Update tentang isu tempat tinggal Rumah Titian Kaseh

Selepas sedaya upaya mendapatkan dana untuk deposit rumah, alhamdulillah menjelang puasa, rumah yang didiami oleh anak-anak Titian Kaseh ini telah dapat membayar deposit untuk rumah tersebut. Jumlah deposit ialah RM270,000 iaitu 10% dari jumlah kesuluruhan harga rumah tersebut iaitu RM2,700,000. Rancangan seterusnya ialah MakPah akan cuba untuk membuatkan pinjaman bank agar rumah tersebut dapat dimiliki terus oleh Titian Kaseh. MakPah amat terharu dengan orang ramai yang telah menyumbang dan memberi sokongan kepada Rumah Titian Kaseh.

Kepada pembaca blog ini, anda masih berpeluang untuk menyumbang ke Rumah Titian Kaseh agar pinjaman rumah tersebut dapat dikurangkan lagi. Setiap sumbangan ini pasti akan memberi harapan kepada penghuni Titian Kaseh untuk terus tinggal di rumah tersebut. Semoga sumbangan ini akan pasti melipat gandakan rezeki anda bukan sahaja di dunia, malahan di akhirat kelak. Anda boleh dapatkan butiran serta jumlah kos dari MakPah sendiri di 019 - 6455769 atau 03-40255246

Muhammad bin Kamarulazizi
Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia

9 comments:

ANUAR CHE MAHMUD said...

Ya lah...kalau dah dapat duit tu, jangan lupa anak-anak yatim dan OKU tu...jangan salahgubakan duit...tapi alllah tahu apa yang kita buat...yang lepas tu lepaslah...mintak insaflah ye kalau buat benda yang tak elok......bukan tuduh..tapi dengar cerita macamtulah...

atty a said...

assalammualaikum...sya ingin mgambil anak angkat,bayi lelaki,kalau ade tlg hubungi sya 01112917192..terima kasih

Sazila Sahdan said...
This comment has been removed by the author.
sehagurl said...

salam.. saya ingin mncari family yg sanggup mnjaga baby yg akan lahir.. saye tngah pregnant 8 blan.. due bsalin 12/6/14 .. yg pnting anda sudi mmbayar kos hspital & mmbri saye rm3k sbb saye nak byar utang umh & nak blik sabah.. saya x mmpu nak jaga baby saya... dan saya hrap kluarga itu dpt membimbing baby saya ke jln Allah.. hubungi seha* - 012705 9384

sehagurl said...

salam.. saya ingin mncari family yg sanggup mnjaga baby yg akan lahir.. saye tngah pregnant 8 blan.. due bsalin 12/6/14 .. yg pnting anda sudi mmbayar kos hspital & mmbri saye rm3k sbb saye nak byar utang umh & nak blik sabah.. saya x mmpu nak jaga baby saya... dan saya hrap kluarga itu dpt membimbing baby saya ke jln Allah.. hubungi seha* - 012705 9384

sehagurl said...

salam.. saya ingin mncari family yg sanggup mnjaga baby yg akan lahir.. saye tngah pregnant 8 blan.. due bsalin 12/6/14 .. yg pnting anda sudi mmbayar kos hspital & mmbri saye rm3k sbb saye nak byar utang umh & nak blik sabah.. saya x mmpu nak jaga baby saya... dan saya hrap kluarga itu dpt membimbing baby saya ke jln Allah.. hubungi seha* - 012705 9384

sehagurl said...

salam.. saya ingin mncari family yg sanggup mnjaga baby yg akan lahir.. saye tngah pregnant 8 blan.. due bsalin 12/6/14 .. yg pnting anda sudi mmbayar kos hspital & mmbri saye rm3k sbb saye nak byar utang umh & nak blik sabah.. saya x mmpu nak jaga baby saya... dan saya hrap kluarga itu dpt membimbing baby saya ke jln Allah.. hubungi seha* - 012705 9384

Mama Chune said...

Salam..
sye menginginkan baby dalam kandungan or dah lahir 6bulan ke bwh utk d jadikan anak angkat...x kira apa taraf or jantina sekalipun....sesiapa ada info dr biomum yang mencari keluarga angkat di minta menghubungi saya melalui wassap/wechat/sms 017 7883240

shi ela said...

As salam..saya sheilla othman dari kempas Johor, saya amat teringin untuk mengambil anak angkat..yang baru lahir..x kira la apa jantina..saya sangat kasih pd baby yang tiada tempat untuk dilindungi..kepada yang ikhlas mencari keluarga angkat bolehla hubungi saya 0177883587..hanya Allah yang dapat membalas jasa baik kalian..Aminn..