Monday, June 15, 2009

Pengambilan Anak Angkat

96 comments:

putry said...
This comment has been removed by the author.
putry said...

sy ingin seorang adk...ttpi ibu sy xingin mengambil ank angkat..sy ingin mncri seorng adk angkat dan mnjaganya sndiri..sy bkerja skrng dgn niat dan hrapan yg sy akn dpt seorang adk angkt 1 msa nty..

xi liza said...

Assalmmualaikum,, sy ingin mencari anak angkat, bayi lelaki,, klw ada sila call sy, 0135432991

safinaz mat saad said...

assalamualikum wth...saya safinaz binti mat saad berasal dari pulau pinang bumur 36thn dan masih bujang.saya benar-benar ingin mencari seorang anak angkat tuk dijadikan seperti anak saya sendiri.setelah sekian lama saya mencari anak angkat tapi masih gagal ditemui.saya benar-benar beharap agar saya diberikan peluang untuk mengambil salah seorang daripadanya untuk dijadikan anak angkat pada saya untuk tinggal bersama-sama saya hingga ke hari tua jika diizikan ALLAH SWT.Harap dapat menghubungi saya 0174654306 sekian terima kasih wslm.

anak soleh said...

Salam.. saye sedang mencari bayi utk dijadikan anak angkat. Mohon sesiapa yg sudi menyerahkan bayinye kpd saye, hubungi 0173367996. Disamping itu jg, utk bkongsi info proses pngambilan anak angkat, bole follow blog http://penyerihidupku03.blogspot.com Tq.

executivezaini said...

salam 1 malaysia .saya sedang mencari anak angkat kepada sesiapa yang sudi memberi sila Tel.013-6838463 .mr.zaini 5 tahun kami menantikan kehadiran penyeri hidup kami sekeluarga semoga allah temukan kami dengan hamba yang baik hati untuk memberi kami cahaya mata pada kami.

zie said...

Salam, saya dan suami sedang mencari bayi lelaki untuk dijadikan anak angkat & anak susuan. Kami sudah 8 tahun berkahwin tapi tiada rezeki. Kami berasa amat sunyi setiap hari & sentiasa berdoa kepada Allah agar dikurniakan cahaya mata. Kami berdua adalah guru & tinggal di Sibu, Sarawak. Tolonglah kami. Insya Allah kami akan menjaga anak seperti darah daging sendiri.
Kepada yang ikhlas nak memberikan anak kpd kami, sila hubungi saya: 019-4873088.

Unknown said...

salam.. saya dan suami ingin mengambil seorang bayi perempuan untuk dijadikan anak angkat. Saya ialah serang guru. untuk pengetahuan saya juga telah mengambil seorang anak angkat lelaki dan menyusukannya. kini usia 3 tahun. Alhamdulillah sangat comel dan bijak.
Kali iini saya ingin seorang anak perempuan untuk melengkapkan keluarga kami. InsyaAllah saya tidak akan menghampakan anak2 pemberian dari Yang Esa.Saya sangat menyayangi kanak2. Mudah2an ada pasangan yang dapat membantu kami. InsyaAllah kami tidak akan mensiakan bayi ini dan akan mendidiknya dengan penuh kasih sayang. saya menetap di Ipoh, ok hubungi saya 014-3073302.

taukey ikan said...

Saya perlukan anak angkat
Yang baru lahir 3 bulan kebawah
Sedang mengandung pon boleh

ARea penang sila emailkan ke shafiqbinilias@gmail.com

TErima kasih kepada yang pemurah..jazakalllah

taukey ikan said...

Saya perlukan anak angkat
Yang baru lahir 3 bulan kebawah
Sedang mengandung pon boleh

ARea penang sila emailkan ke shafiqbinilias@gmail.com

TErima kasih kepada yang pemurah..jazakalllah

Mommy Wanna Be said...

Assalamualaikum, Saya Suraya ddr KL, Saya telah berahwin selama 2 tahun tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata, Jika ada ibu yg sudi memberikan baby mereka untuk dijadikan anak angkat boleh pm sy di FB Chendana Doll @ call - 017-6377005 @ email - surayayusoff83@gmail.com. Terima Kasih.

Mommy Wanna Be said...

Saya mencari anak angkat. tidak kisah baby lelaki @ perempuan asalkan sihat. sesiapa yg sudi membantu boleh hubungi sy di suraya.yusoff@yahoo.com / 0176377005. Terima kasih.

babyandkidstools said...

Salam..sy dan pasang sedang mencari ank angkat lelaki yg sihat tubuh badan nya.jika ada.yg sudi sila di email bnktools@gmail.com

YukiYun Yunnie said...

Salam..saya dan suami ingin mengambil anak angkat untuk dijadikan anak sendiri..moga ada yang sudi..kami belum dikurniakan anak lagi sbb tu kmi mngambil keputusan utk mngambil anak angkat..

YukiYun Yunnie said...

Ni no fon klu sepa2 yg sudi membantu 0138534304..

sueria mohamad said...

assalam..sye sue dr k.trg ingin mencari bayi br lahir area pantai timur sahaja xkira jantina dan status.asalkan sihatbrg2 bayi sye dh siap beli hanya menantikan kehadiran org baru shaja..harap ada yg sudi membantu..insyaallah hubungan bayi dan family asal xkan terputus...hubungi saya 014-8138644..

Lyana Imat said...

Askum...
Sya Lya dari muar... saya dah berkahwin slma 2 thun lbih ttpi x dkurniakan zuriat lagi... di sini, kami ingin meminta pertolongan, jika ada sesiapa yang baik & bermurah hati untuk menyerahkan baby yang baru lahir @ lbih kurg 3 bulan untuk kami jadikannya anak kami, amatlah kami hargai.... jika ada, boleh hubungi kami melalui email bukhyana@gmail.com @ whats app @ call di hp : 0127606360

Dsulaman Hajar said...

Asslmualaikum..saya dan suami berhajat nk ambil anak angkat lelaki yg yatim @ yatim piatu.kami tlh berkahwin selama 6 thn tp masih belum dikurniakan anak..kami merancang ingin mengambil dari bayi lg supaya saya blh susukan dan dijadikan anak susuan..sekiranya ada yang sudi membantu blh hubungi saya di 0127574163@0127571533.kami tinggal di johor bahru..

Dayana Anis said...

Salam ibu saya mencari baby boy untuk dibesarkan... Kalau baby girl pun takpe.. Sy anak tunggal dan kami tinggal di kuala terengganu. Sy dah berusia 14 tahun .. Kami tinggal bertiga sahaja tapi rumah kami sangat sunyi.. Ibu dan ayah saya dh berkahwin selama 20 tahun.. Saya pun lahir lambat.. Tapi saya dibesarkan dgn amat sempurna.. Ibu dan ayah saya pn berharap akan dpt bsrkan baby itu seperti mereka besarkan saya. .Harap maklum..Sila hubungi saya 0199325961

anjar atmawijaya said...

saya sedang mencari orang tua angkat ,saya berada d jakarta ,saya tidak kuat hidup sendiri disini
umur saya 22 tahun ,nagi ibuk atau bapak yg bersedia ,bisa hubungi saya d 082110239982
terima kasih

Suhaimie Aznan said...

Sy Dan isteri mencari anak angkat area selangor/kl..umur 3bulan ke bĂ wah.contact suhaimie 0123074680

Ahmadpg said...

salam.saya ingin mengambil anak angkat.sudah berkahwin 9 tahun.belum ada rezeki dikurniakan anak sendiri.kalau ada call saya ye,0124574445

harapan said...

saya dan suami tela berkahwin hampir 5 tahun ingin mencari bayi lelaki yang berusia 1 bulan ke bawah kerana saya ingin menyusukan bayi tesebut..call me @ 0195087273

effalina ahmat said...

assalamu'alaikum...sy berminat utk mengambil ank angkt bayi lelaki...sy dan suami tinggal di puchong..sebarang info bole contact sy 017-6132276

majidah said...

Assalam..sangat berminat untuk mengambil anak angkat dan ingin membesarkannya seperti anak sendiri. Sudah berkahwin selama 5 tahun. Tidak kisah tentang jantina bayi asalkan sihat. Sila hubungi saya untuk sebarang maklumat..012 6111460.

Mommy Wanna Be said...

Salam...
Saya mencari anak angkat. tidak kisah lelaki atau perempuan janji sihat dn berumur bawah 6 bulan. kalau boleh si ibu haruslah ikhlas.

Mommy Wanna Be said...

Salam,
Saya mencari anak angakt. tidak kisah lelaki atau perempuan asalkn bayi sihat. area kl & selangor. yg penting si ibu haruslah ikhlas. sila emailkan ke suraya.yusoff@yahoo.com

fiefirawks said...
This comment has been removed by the author.
haziqah mohd isa said...

Saya telah berkahwin dan masih tdk dikurniakan anak.saya dan suami berhasrat ingin mengambil ank agkt..saya berharap dapat mngambil ank agkt yg bru lahir di sini.ini email saya haziqah.mohdisa@gmail.com.saya berharap dapat secepat yg mungkin

TheBell06 said...

saya dan suami mencari anak angkat dibawah 6 bulan.. xkesah perempuan atau lelaki.. blh hubungi saya 0173212544

AL JANNAH GROUP said...

asalamulaikum sy nur jannah firdaus
saya ingin mencari anak angkat lelaki sekitar 0 hingga 1 tahun jika ada sila hubungi sy 03-89584858 pejabat 016-6891176 (Jannah)

Norizz KadKahwin & Doorgift said...

salam. saya mencari anak angkat bayi berumur 6 bulan kebawah kalau boleh yg dh lahir. kalau yg iu still pegy,due date Nov ini pun boleh... tak kisah taraf/jantina asalkan ibu ikhlas memberi. sesiapa yg sudi boleh emailkn ke norizzbabygift@gmail.com

WAHYU ILAHI said...

Assalamualaikum. Saya tlh 7thn berkahwin dan sgt inginkan anak angkat. Harap saya dpt peluang di sini.widlarozi@gmail.com 0173949837

ZaraSophea Shayz said...

Assalamualaikum. Saya dan suami skrg sdg mencari newborn babygirl (kalau belum lahir boleh bincangkan utk membantu apa yg patut). Kalau sekiranya ada sesiapa yg ada kecemasan berkenaan babygirl, kami berada dlm lokasi berdekatan Kepong, Jinjang, Sri Damansara dan Sg Buloh.
Sms saya di talian 0129436917 untuk saya bantu mana2 yg boleh. Thanks!

Fiza Mangsol said...

saya sedang mencari anak angkat untuk dibela...serius inginkn anak sbg penyeri hidup saya..sms 0196375481

zita ahmad said...

salam..saya sedang mencari baby untuk d jadikan ank angkat saya..xkira lah boy or gurl..pada yg ingin menyerahkan kepada sy..boleh lah call,watsapp or sms sy.0713962048.Sya sudah bersedia menjadi seorg mummy...i love baby

zita ahmad said...
This comment has been removed by the author.
zita ahmad said...
This comment has been removed by the author.
zita ahmad said...

salam..saya sedang mencari baby untuk d jadikan ank angkat saya..xkira lah boy or gurl..pada yg ingin menyerahkan kepada sy..boleh lah call,watsapp or sms sy.017-3962048.Sya sudah bersedia menjadi seorg mummy...i love baby

Situ Sana Sini said...

Assalamualaikum wrbt & Salam sejahtera kepada semua pembaca. Saya hanya berkongsi maklumat.
Kepada para gadis/wanita di luar sana, jika tidak berkeinginkan anak yg sedang dikandung & bakal lahir ke dunia, tolong jangan buang/bunuh bayi-bayi yg tidak berdosa ini. Gunakanlah kemudahan yang disediakan, baby hatch (bayi selamat untuk ditinggalkan berseorangan), yg disediakan oleh NGO Orphancare yg terdapat di Selangor, Johor & Kelantan.
(1) Kampung Tunku, Petaling Jaya, Selangor
(2) Bandar Baru Uda, Johor Bahru, Johor
(3) Jalan Padang Penjara, Pengkalan Chepa, Kota Bharu
No yang boleh dihubungi 03-7876 1900 (waktu pejabat) & 010-2830 528 (sebarang kecemasan selepas pukul 6pm).
**Anda juga boleh mendapat perlindungan sementara dari Orphancare. Segala perbelanjaan bersalin akan ditanggung oleh Orphancare/bakal ibubapa angkat.

erien_ajied blogger said...

assalamualikum wth...saya Azrenna binti Roslan berasal dari Selangor bumur 28thn dan masih bujang.saya benar-benar ingin mencari seorang anak angkat untuk dijadikan seperti anak saya sendiri.setelah sekian lama saya mencari anak angkat tapi masih gagal ditemui.saya benar-benar beharap agar saya diberikan peluang untuk mengambil salah seorang daripadanya untuk dijadikan anak angkat pada saya untuk tinggal bersama-sama saya hingga ke hari tua jika diizikan ALLAH SWT.Harap dapat menghubungi saya 0133149159 sekian terima kasih wslm.

seriwannie darwisyah said...

Salam.. saya ingin mengambil anak angkat yg baru lahir.. jantina lelaki.. area Johor Bahru.. saya berumur 24 tahun dan suami berumur 32 tahun.. telah berkahwin selama 2 tahun.. tapi belum dikurniakan rezeki cahaya mata.. harap dapat membantu kami suami isteri. Boleh email pada saya.. seriwannie@gmail.com .. terima kasih.

Ros Ima said...

aslmkm sy sedang mencari seorang anak angkat sebab ank saye yg bongsu sibuk nak sangat adik . sy tak boleh pregnant lagi . sy sedang mencari anak angkat bayi lah . sy ingin menjage dia dengan baik sehingga sy tuaa . sy ingin ank angkat bayi perempuan umr 3 bulan kebawah . sy mengharapkan adaa . hubungi sy di no tertera 0176423662

Ros Ima said...

aslmkm sy sedang mencari seorang anak angkat sebab ank saye yg bongsu sibuk nak sangat adik . sy tak boleh pregnant lagi . sy sedang mencari anak angkat bayi lah . sy ingin menajage dia dengan baik sehingga sy tuaa . sy ingin ank angkat bayi perempuan umr 3 bulan kebawah . sy mengharapkan adaa . hubungi sy di no tertera 0176423662

azrinashah aziz said...

Assalam....saye pn azrina dari johor mencari baby untuk dijadikan anak angkat.xkisah jantina @ taraf.boleh sms @ call di 0149174056

mawar biru said...

alam. saya ingin mencari anak angkat lelaki. Yang ikhlas menyerahkan bayinya. sms saya 0174900657 atau email mawarbiruberduri76@gmail.com

beby irdina said...

Salam.. sy sdang mencari anak angkat untuk kakak sy... sudah 3tahun mncari.. kakak sy kgugurn sbyak 2kli..kakak sy mrupakan seorg penghuni d tahfiz pasir putih kelantan.. insyallah,kakak sy akan mmberi ajaran dn didikan mngikut sunnah..dan klau boleh,akak sy nk buat anak susuan.. tdk kisah soal jantina, taraf dan bangsa.. jika itu rzeki kami,kami mnerima tnpa mnolak..soal tempat tgaal dan laen2 blh bbincang dgn akak sy..jika ad sbarang info, atau ingin mnyerahkan bayi boleh hubungi akak sy 01114881028.. segala maklumat anda,kami akn rahsiakn...

mimi kechik said...

Sy mencari baby boy utk dijadikan anak angkat..tak kisah sah atau tak yg pnting ikhlas beri sy jaga..ape2 bole call atau whatsapp no ni 01133049123 area pontian johor.

sehati sejiwa said...

Saya dan isteri ingin mencari ank angkat lelaki yg br lahir or bakal lahir..sudah 6tahun berkahwin dan mcm2 usaha kami namun blum berhasil..kpd sesiapa yg sudi bagi hrp dpt hubungi 0148193276

Missy Mass said...

Assalamualaikum..sye dan suami ingin mencari baby utk dibuat anak angkat..x kisah lelaki @perempuan..boley hubungi mass 0189040873..bantuan anda amat sya hargai..

mimi kechik said...
This comment has been removed by the author.
mimi kechik said...

Sy mimi masih mencari baby boy utk dijadikan anak angkat...klu bole area pontian atau johor dan ikhlas memberi sy jaga...bole call/whatsapp no ni 01133049123

shaherah ariffin said...

Salam sy shira.. tgh mcri ank angkat utk d bela. Sudah bkwin dan msih tiada rezeki... harap sgt klu dpt ank utk d bela.. apa apa blh call sms ke no sy 014-9434541

shaherah ariffin said...

Area utara sgt dialukan..In Sha Allah

mimi kechik said...

Masih mencari bby boy untuk dijadikan ank angkat...

Aishah Awang said...

Aslmkm.. Sy seorang Ibu tunggal yg mempunyai seorang anak prempuan.. Sy ingin mencari baby girl bawah 1 tahun untuk dijadikan anak angkat, serta teman anak saya bermain.. Insyallah sy akan jaganya dgn penuh ikhlas dan penuh dgn tuntutan Islam.. Email pada saya: sya.yusra@ yahoo.com

nor ida said...
This comment has been removed by the author.
nor ida said...

Salam, Saya ingin mencari baby girl/boy utk dijadikan ank angkat.. dah bkahwin 4 tahun dan masih dikurniakn zuriat. Sekiranya ada reaeki saya sila email noradey1985@gmail.com

NanadDya Motech said...

Assalammualaikum.... saya mencari baby girl o boy yang sihat tubuh badan untuk dijadikan anak sendiri... jika ade sesiapa yang sudi memberinya dan boleh memberi maklumat untuk mendapatkannya... please call me 0176072974..please.... ��

De' GuBaH said...

Sy sdg mncry ank angkt...x kesh jntina.
Sms atau wassap sy..0177398127

Ummi Feza said...

Asslm... Sy sudah berkahwin 7 tahun... Inginkn anak angkat br lahir...sgt berharap kehadiran anak penyeri rumah tangga kami...tidak kisah lelaki ke perempuan yg penting berusia sebln kebwh kerana sy nak mennyusukan dia... My contact no 0162398842 feza

him yim said...
This comment has been removed by the author.
HANA LIZAH said...

assalamualaikum wbt. saya dan suami ingin mengambil anak angkat. Saya tidak boleh melahirkan anak lagi. Saya dan suami akan menyayanginya , memberi pendidikan dunia dan akhirat yang secukupnya seperti anak kandung sendiri. Kami adalah guru dan berharap ada yang sudi memberinya dengan ikhlaskepada kami. Kami menetap di Melaka. Harap dapat hubungi saya di talian 0176956073

Maria sheilah said...

Sy dan suami sgt mgharapkan cahaya mata kpd sesiapa yg ingin myerahkan bby blh hubungi sy 011-1902 3898

aryan ary said...

As salam.. sy mncr spe2 yg ingin mnyerah kn baby utk dbela.. sila cll sy 012 242 9585 aryantee.. tq..

Missy Mass said...

Assalamualaikum..sye dan suami ingin mencari baby utk dibuat anak angkat..x kisah lelaki @perempuan..boley hubungi mass 0189040873..bantuan anda amat sya hargai..

ainns inhin tau... said...

Salam...sy seorg bujang..ingin mncari seorg bby boy untuk dijadikn teman kesunyian...jika ada rezeki Allah ..kpd y iklas untuk memberi kpd sy...trime kasih byk2..

sheeda zainal said...

Assalamualaikum. Sy wakil untuk ibu bapa mertua sy ingin mencari anak angkat. InsyaAllah bakal anak susuan. Harapan adalah dari keluarga xberkemampuan atau anak yatim yang sah taraf. Mereka dari golongan yang baik2 dan xmempunyai anak setelah bertahun mendirikan rumahtangga..umur mereka 30-an. Duduk di kedah. Selalu menjaga kami suami isteri yang merantau ni. Jadi ingin memudahkan bagi pihak mereka dan pihak anak angkat. Sebarang recommendation bolehla email sy di shejen87@gmail.com atau wthm12@yahoo.com. moga Allah permudahkan.

hana erlyna said...

salam sya disini ingin membri ank pmpuan kpd kluarga agkt yg btul2 brkmmpuan sje spye dpt ber kbhgiaan pd bayi tersebut. Sya sudh trlanjur dn brkeinginn utk mmbela, dsbbkn fktor usia sya yg msih muda prlu smbung bljr sy trpkse mmberi pd kluarga yg tidk mmpunyai zuriat utk mnjge nya. Sy tggal area kl/selangor sebrg prtnyaan atau keinginn bole emel di hanaerlena@gmail.com

sue said...

Saudari hana...akak ingin menjadi kluarga angkat untuk bb hana tu.akak xde ank.hubungi@sms akak 012 9745892.akak bharap sgt....

sha siarra said...

hai.. sye ingin mencari anak angkat xkesah laki atau perempuan.. klu ader boleh msg atau call sye 0134343496.. sye janji sye akan jger anak tu sebaik mungkin..

Puan Lynn said...

Salam hana, akak ade email awk. Akak sudi mengambil baby tu sbg anak akak. InsyaAllah akak & suami akan jg mcm anak sdr. Mohon hubungi akak ye. 0173246165 kak lin.

Puan Lynn said...

Akak mmg serius nak adopt baby tu dear.. insyaAllah akak akan jg sebaik yg mungkin amanah Allah utk kami. Mohon hubungi akak ye. 0173246165

Rozaidah Ramli said...

sesiapa yg ingin menyerahkn anak utk dijadikan anak angkt blh hubungi saya di 0169714120.

him yim said...
This comment has been removed by the author.
Siti said...

Assalamualaikum. Kepada sesiapa yg ingin menyerahkan anak tuk dijadikan anak angkat sila hubungi saya. In sya allah sy n suami akan menjaga amanah ini dgn sebaik mungkin. Kak siti. 013 2494697 area klang

Missy Mass said...

Assalamualaikum..sye dan suami igin mencari anak angkat utk dijadikn ibu susuan...insyaallah akan menjaga baby itu sebaik mungkin seperti anak kami sendiri..x kisah lelaki @perempuan..boley hubungi pn.mass 0189040873...terima kasih...

him yim said...
This comment has been removed by the author.
him yim said...

Salam sy ada mbuat group wasap pencarian ank angkat..jika ada yg nk join bole wasap no 0132502423(puan lyna sy berusia 34) skg da ramai jgk..dan sy pun mncri ank angkat...bil+jge dlm pntang+ sagu ht bg si ibu tuk menjalani mse slps besalin...

him yim said...
This comment has been removed by the author.
sharifah shahidah said...

hi sy aida, ingin mencari anak angkat kerna xde rezeki dah berkahwin selama 6thn... sherry_aidaz@hotmail.com

HANA LIZAH said...

Assalamualaikum wbt. Saya seorang guru dan sudah berkahwin. Saya ingin mencari baby untuk dijadikan anak angkat .Saya ingin menambah keluarga yang sedia ada memandangkan saya tidak boleh hamil lagi. Insyaallah, didikan ilmu dan akhirat serta kasih sayang akan kami curahkan sebagaimana anak-anak yang lain.Sesiapa yang ikhlas untuk menyerahkannya kepada saya amat dihargai. Hubungi saya di nombor 0176956073. Kami menetap di Melaka.Wassalam

him yim said...
This comment has been removed by the author.
ashraf rahman said...

Alhamdulillah atas rezeki yg dikurniakan Allah kpd saya dan keluarga. Namun rezeki anak masih belum ada. 2 kali keguguran setelah 4 tahun berkahwin. In Sha Allah pada sesiapa yg tidak mahu bertanggung jawab terhadap kandungan atau zuriat boleh hubungi saya 0127535834 atau suami 0177163924. Kami sedia membantu. Kos dan tanggungan hospital dan akan kami jelaskan. Terima kasih kerana membaca

him yim said...
This comment has been removed by the author.
him yim said...

salam

Mohd Zairiza Mohd Hashim said...

Assalamualaikum.. Saya Reza bertugas sebagai Pensyarah di International University of Malaya-Wales dan berumur 44 tahun tidak pernah berkahwin. Saya ingin mengambil anak angkat (anak yatim piatu) untuk saya jaga sebagai anak saya sendiri. Saya mampu mendidik dan memberi kasih sayang kepada anak itu dan berkemampuan. Saya ingin mengambil seorang anak lelaki yang berumur 3 atau 4 tahun. Boleh la email saya di zaireeza@iumw.edu.my Terima kasih semoga hidup kita di berkati.

him yim said...

Salam
sy ingin mncari ank angkat...xkire boy or gurlz yg sedang hamil pun xper
lau berdarah o...sy perlu kn jika ada...
kos hospital serta sagu ht dn jge dlm pntang..
boley wasap sy puan lynna..0132502423



sesiapa nk join group sy
ANAK ANUGERAH
sila pm sy...

yikin89 said...

Sy dan suami dr kedah sdang mncri bby nk d jdkn anak angkat... akan jaga mcm anak sndiri... sape2 terbce dan ade info tlg sms or call sy 0122315720

ana zahari said...

salam,
Saya Ana, berumur 35 tahun, belum berkahwin..sedang mencari anak angkat untuk menumpang kasih, sah taraf/tidak itu tidak mengapa.Saya juga bersedia untuk jadi ibu susuan.Bersedia memberi tempat perlindungan pada mana2 adik/wanita yang perlu tempat perlindungan semasa mengandung dan berpantang dan sudi memberikan anak anda kepada saya tidak kira jantina lelaki/perempuan. Jangan malu untuk hubungi saya di Ana 018-3788190 atau email niena_na@yahoo.com

syazana said...

slm,sy sdia mmbntu biomum2 y perlukn family angkat,adik2 kakak2 y mgdung ank xsah taraf atau sah taraf blh la hbgi sy,blh wasap sy jgk...sy sedia mmbantu..jgn segan ye..sy bkn ejen tau...ni no sy 0142195263(zana)

Helmi Abd Rahman said...
This comment has been removed by the author.
hasnida ibrahim said...

salam sy sedang mencari bayi untuk dijadikan anak angkat...sy dah 5 tahun berkahwin tp blum ada rezeki lg...boleh hubungi sy di 017-2813518 atau email di nieda_kl@yahoo.com.my

Noor Zuriati said...

As salam..sy zue dr jitra kedah..sy ingin memohon anak yg baru lahir utk diamanahkn kpd sya dan suami utk djadikn ank angkat..insyallah jika dberi pluang sya akn mnjga dan mndidik anugerah yg xternilai dr Allah SWT i2 dgn sbaik2nya..andai ada info tlg hubungi sya 0123501846..trima ksh..

Helmi Abd Rahman said...

Salam..sy inginkan bayi lelaki utk dijadikan anak angkat....jika ada yg sudi sila msg k.Ema 0129018717

Aida said...

Assalamualaikum.. Saya ingin mencari anak angkat melayu Islam berumur 1 tahun ke bawah.. Saya Akan pelihara anak tersebut dengan penuh kasih sayang dan bertanggungjawab.. Sekiranya ada tolong hubungi saya segera untuk bincang selanjutnya.. Pn Aida 0192578955/ 0197857799. TERIMA kasih..